jubei blog

Twój nowy blog

Efekty fajne, historia niczego sobie. Bardziej komedia.
ogolnie  7,5

Naprawdę szkoda człowieka, dopiero kiedy odszedł ludzie zobaczyli jak wielkim był człowiekiem.
Jako jeden z pierwszych wielkich muzykow poprowadzil innych, sam pisał, układał choreografie i kierował zespołem.
Jak każdy miał swoje problemy, ale nikt nie powie ze nie mial wplywu na branżę muzyczną, jego teledyski do dziś dzień
i jeszcze daleko w przyszłości beda zachwycały.
Dawał inspirację ludziom z całego świata.
Więc denerwuja mnie niektorzy polscy artysci ktorzy nidgy nawet niebyli i nie beda nawet w jego cieniu.
Michael byłeś , jesteś i będziesz wielki !!!!!!
 

nosz co za szmata, normalnie powinni go w tej anglii znalezc i zakopac mu dom ! co za meda , a bylo tak pieknie, juz mielismy wygrana w kieszeni !!! szkoda gadac, trza lac !!

zmiana pracy

1 komentarz

hehehe i zmieniam prace :) no i tyle , wiecej chyba nie bede pisal o tym :)

wejdzcie na ten link a zostaniecie ugryzieni !!! 


http://s12.bitefight.onet.pl/c.php?uid=83485

no ten gosciu juz nie wie jak zwrocic uwage, on nie jest Doda zeby sie nago pokazywac,  i do tego te klamstwa ze ma „26 cm” chyba sika tak daleko bo rozmiar to na pewno jego nie jest. Wojewodzkiemu przynajmniej cos wystaje bo sie nie miesci pod strojm borata.
Co sie normalnie dzieje w tym polskim showbiznesie , nie mozna nadazyc. Wzrasta ogladalnosc spada IQ.
a ja sobie dalej pracuje w LG, moja cora juz mowi „aaaaa” i „uuuuu” i sie zajebiscie usmiecha, takie male sloneczko :)

dzisiaj o godzinie 7:05 czasu lokalnego, urodzila sie moja corka Alicja, wazy 3,550 kg , wzrost :) 56 cm, czarne wloski, i jest podobna do mnie :))))))))) jestem dumny z mojej zony, dala rade wzorowo, 7 godzin porodu , :) a ja przecielem pepowine :))

tak tak panie i panowie, nasza klasa rosnie w sile !! fajnie jest znalezc starych znajomych i powspominac stare dzieje :D ogladam wlasnie Hellsinga :) polecam
Hellsing - Rozkaz 2 - Club M

Jeszcze troche ….

Brak komentarzy

musze troszke poczekac na te cholerne uprawnienia :) i wtedy sie zobaczy ile mozna na tym zarobic :))

Ja na wybory pojde i bede glosowal na Chucka Norrisa !!! Jeden kop z polobrotu i po sprawie :)
Zakladam fanclub chucka norrisa w LG Innotek.
Zapraszam zainteresowanych aby podpisali sie ponizej :))


  • RSS