jubei blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2002

forsaken

1 komentarz

i’m over it
you see i’m falling
and i’m ‚about to pass
clouded by memories of the past
at last i see

i hear it’s fading
i can’t seek it
or else you will take my place
you fellin’ finding
always wining
take my hand now
be alive

you see i cannot be forsaken
because i’m not the only one
we walk amongs you
feding , raping
must we hide from everyone

i’m over it
why can we be together every since
sleeping so long taking of the mask
at last, i see
……

(jest kilka bledow bo nie wiedzialem jak napisac kilka slowek, ale kawalek jest wyjebisty, w koncu motyw przewodni z Krolowej Potepionych !)

ozzy normalnie rulez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wesele ???

2 komentarzy

juz niedlugo !! wlasnie sie dowiedzialem ze moja glupia siostrzyczka wychodzi za maz, DANY tylko nikomu ani slowa bo obiecalem ze nikomu nie powiem (ale paranoja , nikomu nie mowie tylko PISZE calemu swiatu !!) no, ale Dany masz nikomu nie mowic ! aha i mam rob swoje ryzyko jest twoje i pay it to the bone czy cos w tym stylu , ludziska juz niedlugo sylwester !!!!!

jak sie wam ludzie podoba moj smoczek ? ;) mam fiola na ich punkcie normalnie. tak samo z wampirami :))))

i spadam do domciu na swieta ;))) tylko jedna sluzbe odjebac i wsio , nie potrafie myslec o niczym innym, nawet sie sqpic na nauce, zreszta z tym nigdy nie mialem problemu ;)))

sajonara psi psi , chcialem to zrobic juz dawno , ale lepiej pozno niz wcale , teraz kiedy juz jestem free as a bird trzeba znalezc towarzystwo na sylerstra ;>>

netprofit ..

1 komentarz

ludzie zapisywac sie, a jak bede mial duzo kasy to qpie browarki i zrobimy impreze :) ktos powiedzial ze nasza siec jest pod stalym nadzorem, wiec ja mowie ze ci goscie to fagasy i niech po mnie przyjda :P

dla Basi , krecik sie jej podobal :) krzysia i kulasa ktorzy wlasnie dzisiaj ukonczyli 20 wiosen, a rzucanie w czujniki na 5tce nic nie daje, sprawdzone experymentalnie ;)

Nie obrazac sie. jezeli ktos cie skrzywdzi, wybacz mu. albo zabij. obrazaja sie tylko slabeusze. pies ich tracal

kiedy człowiek wie , że śmierci nie da sie już uniknąć, wtedy staje sie wolny. przestaje się bać. bo nie ma już czego ! wolność polega na tym, że ludzie nie boją się śmierci. ani wogóle niczego. wystarczy tylko wyzbyć się tego ohydnego strachu przed śmiercią. i już jest się wolnym. właściwie dlaczego sie jej bać ? i tak wszyscy zdechniemy , jeden czort


  • RSS