jubei blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2003

there is something wrong with me, there is something wrong with you ….. taaa Megadeth rules ;) minela sluzba, cholernie meczaca bo oczywiscie ja zamiast isc spac to chcialem ogladac filmy z Kasia, poznalem ja wczoraj i cos mi sie wydaje ze bede chcial poznac sie z nia blizej ;) jest po prostu sliczniutka ;)) jedyny minus to to ze plus zablokowal mi telefon i nie mam stycznosc ze swiatem !

glupi bob mi dal dyscyplinarke bo mnie nie bylo na zajeciach w piatek, co sie dzieje z tym swiatem ?

niniejszym oswiadczam iz publicznie przepraszam Wojtusia „Krasego”, naprawde nie wiedzialem ze bobek bedzie cos sprawdzal , totez zobowiazuje sie do zadoscuczynienia wyzej wymienionemu osobnikowi jego krzywd, a lubisz mnie bo jestem zajebisty gosc (element egoizmu i samouwielbienia:)) :))

co prawda to prawde, zrobie cos czego dawno nie robilem, napisze cos z zycia plutonu, wiec tak, bobek ostatnio wymieka, nawet mi urlop dal ! ostatni trening z osf’u byl wyjebisty , po 2 trasach nikt nie mial sily ! major nas niezle wymeczyl, kapelan tak skoczyl na skrzynie ze prawie ja dupa polamal, popierdolka nie skoczyl , az wstyd bo furman dal rade ! olalem ostatnio kilka kolosow i laborek , z czystego lenistwa, ale jutro ide z bogusiem zalatwiac OiZ z plk. mielismy z luxusem maraton filmowy i ogladalismy tyle filmow ze nie chce mi sie o nich pisac , jak bedzie jakis ciekawszy to moze opisze , ale i tak queen of the damned rules, nie wiem po co ja to pisze skoro i tak nikt tego nie czyta :(

film jest pierdolniety , po prostu , i ciagle blondynka powtarza : „o boze”

undisputed

Brak komentarzy

zajebisty film !!! wesley snipes ( w koncu jeden z moich ulubionych aktorow) tym razem juz nie jako wampire tylko bokser w wiezieniu – polecam

high crimes

Brak komentarzy

calkiem niezly film, rzadko ogladam filmy sensacyjny bo mnie przewaznie nudza ale tego mozna looknac

51 state – samuel l. jackson w wersji geniusza-chemika , zajebisty humor z angielskim akcentem – polecam, a co do dogsoldiers to jest bajka jakich malo :) wilkolaki i te pierdoly, nawet nie oplaca sie wlaczac, ok, teraz ide na high crimes

dawno juz nie widzialem tak glupiego filmu, ale sciezka dzwiekowa nawet fajna – rammstajn ;) a teraz idem spac, trzeba odespac

dzisiaj na OiZ klientka wystawiala oceny, do kazdego byl komentarz, do mnie powiedziala ze mam niekonwencjonalny sposob myslenia, krasu skomentowal to inaczej : jestes pojebany. I do tego glowa mnie boli po wczorajszym


  • RSS